środa, 19 sierpnia 2015

trochę decu, trochę scrapa

Witam :) 
Dziś zamieszczam moje ostatnie lampiony. Święta się zbliżają. W zeszłym roku panowały u mnie motywy typowo świątecznie, a w tym roku stawiam na uniwersalne rozwiązania.
W sumie takie lampiony mogą zdobić nasze mieszkanie przez cały rok.
Te, które Wam przedstawię, są jak dla mnie trochę chabby...

Papier ryżowy, pasta opalizująca, troszkę mediów i są.
Na jednym z nich metodą serwetkową umieściłam kwiat róży.... może mało widoczny, ale tworzy mi ładne tło.

Kwiaty najlepiej kleić na gel medium, jednak ja słynę z tego, że jestem bardzo niecierpliwa, więc z duszą na ramieniu kleiłam kompozycję na klej na gorąco :)
Nanosząc to wszystko na szkło modliłam się, żeby tylko nie strzeliło :)
Osobiście polecam pod kompozycję umieścić bawełnianą koronkę lub papier scrapowy - tak dla bezpieczeństwa, aby temperatura kleju na gorąco nie działała bezpośrednio na szkło.
Szkło, to szkło! Różnie może się zachować.


Jak widzicie, naniosłam za pomocą lakieru do decoupage motyw serwetki Primy :) całkiem całkiem się prezentuje.
Na dnie większego lampionu jest nawet wycięty wzór z papieru ryżowego. Tnie się świetnie, gorzej się wycięty element nanosi :) 

Co do koronek, to lakier do decoupage świetnie się nadaje do ich nanoszenia na przedmiot. Pamiętajcie, że możecie je na warstwie zewnętrznej również zalakierować. Umocni on koronkę, ale również ochroni przed zabrudzeniami.

Co do użytkowania, to zabraniam myć pod wodą takich rzeczy :) Można oczywiście w celu odświeżenia 
przetrzeć wilgotną szmatką, ale moczenie w wodzie jest niedopuszczalne :)







1 komentarz:

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza