czwartek, 20 sierpnia 2015

mroczny świecznik

Hello :)

Lato dla każdego kojarzy się inaczej. Jednym w głowie tylko słoneczne kolory, drudzy uciekają w coś całkiem kosmicznego :) Dla mnie już nastało przesycenie cukierkowych kolorów, słodkich projektów, spokojnych albumów i delikatnych kartek........ Miałam ochotę na mroczny pazur!

Dawno nie tykałam swoich rzeczy do decoupage.Leżały, zarastały kurzem :) jednak ożyły na nowo w mojej wyobraźni. Mam na nie plan!!!!!

Będę starała się Wam pokazać, jak można urozmaicać sobie decoupage wspaniałym scrapowaniem, lub scrapbooking wzbogacać precyzyjnym decoupagem...

Poniżej przedstawiam mroczny świecznik. Kolory czerni, indigo i cobaltu komponują się wyśmienicie. Do tego muśnięcie złotem, troszkę innych dobroci i gotowe.

Kolejny raz moja szuflada rozmaitości przyniosła mi jakieś stare klipsy, z których wystawały tylko druty po poprzednim demontażu koralików.
Pędzel, który zakupiłam na początku mojej przygody, a okazał się jak szczota ostry :)
Głowa geparda to zawieszka ze starej, spranej bluzki :)
I tak oto powstała moja kompozycja.
Materiały podlinkuję jak skorzystam ze słońca :) bo właśnie szykuję się na spacer :)

Pozdrawiam




podkład akrylowy Renesans
farby akrylowej z Paper Concept
farby Pałacki - kolor czarny
pasty strukturalnej
mikrokulki złote
mgiełka indigo
mgiełka ultramarine
mgiełka kobalt
mgiełka yellow amber
farba brokatowa złota
mikrokulki szklane

tak lubię retro klimaty, że nie mogłam się oprzeć i podsyłam świecznik na wyzwanie


Babie Lato
podsyłam do Paper Concept, gdyż babie lato opada z drzew tak, jak został oprószony brokatem mój świecznik :)



paleta kolorów

8 komentarzy:

  1. fantastyczny...intrygujacy. podziwiam, pozdrawiam
    !Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło czytać :) dziekuje bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny świecznik! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu PALETA KOLORÓW. Pozdrawiam Majalena

    OdpowiedzUsuń
  4. On mnie zahipnotyzował... Ma w sobie magię, Magiczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita, intrygująca, niepokojąca praca!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny świecznik! Kolory przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza