niedziela, 16 października 2016

jestem optymistą...

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla Lemonade wpis, gdzie motywem przewodnim jest jazda na stopa. Zrobiłam akrylowo-akwarelowe tło, co nie było najprostszym dla mnie sposobem na kolory, ale cóż. Zestawienie kolorystyczne śliwki i żółtego również jest dla mnie nowością. 


"Hi. Today I'd like to share another entry to my art journal. This time the entry is about hitchhiking. I made 
a watercolour background with quite untypical colours for me - yellow and plum.  I decided to use a stamp with a car. I cut the stamp out and coloured it a little bit using watercolour paints. On a separate cardstock 
I stamped a quotation and cut out just two words that matched my concept. Other words I wrote by hand. Finally I stamped the background with a quotation stamp to make it more varied."








I used:

 

7 komentarzy:

  1. Nie wiem jak to robisz, ale te Twoje szybkie- mimochodem- przy kawie robione prace są takie, że ja oczu od nich oderwać nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh Madzia uwierz mi, że przy takich obrotach na jakich ja jestem ostatnio to kawa jest jedynym momentem na to, żeby coś zrobić. Już nie mam czasu na długie i czasochłonne dłubaniny :( niestety... bo czasami miałabym ochotę na jakiś albumik czy coś bardziej skomplikowanego. Może kiedyś Ci pokażę jak się szybko macha art journale :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. A dziekuje miło mi! Jakoś tak mnie czasami nachodzi na głupie teksty hehee

      Usuń
  4. Mam wrażenie, że z dowolnym zestawieniem kolorystycznym sobie poradzisz i zrobisz z nim ciekawą pracę, pozazdrościć takiego talentu :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza