środa, 29 marca 2017

Stara księga z nowościami od Finanbair

Dzisiaj mam ogromną przyjemność pokazać moją pierwszą pracę, którą na szybko wykonałam z nowości od Finnabair marki Prima Marketing. Zrobiłam starą księge, którą w środku wycięłam. Oj... dużo czasu mi to zajęło :) Pobawiłam się pastami z efektem patyny. Polecam! Nowości są Was godne :) musicie koniecznie spróbować... Efekt patyny jest naprawdę zachwycający, a pasty imitujące efekt kamienia... no cóż :) wspaniałe. Mam na nie już genialny pomysł, wiem jak zrobię z nich imitację błyszczącego granitu :) pokażę Wam niebawem. A tymczasem do zobaczenia :)





Bardzo Was przepraszam za liche zdjęcia... u mnie na balkonie ostatnimi czasy słoneczko, które nie sprzyja fotkom...







   
pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. WOW! Niesamowita jest! Trochę tajemnicza, sentymentalna. Naprawdę, jedno wielkie WOW!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super :) Świetnie się prezentuje.
    Za mną też chodzi takie pudełko ale stylizowane na książkę :) Oj zaszalałbym :D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza