piątek, 6 listopada 2015

bombka świąteczna / stroik świąteczny

Jesień niebawem przeminie, przynosząc za sobą zimę :)
Powoli udziela mi się klimacik świąteczny. Zaczynam rozglądać się za ozdobami, zbieram namiętnie szyszki oraz gałązki podczas spacerów.


Dziś zapraszam Was do udziału w nowym wyzwaniu Artimeno, gdzie motywem przewodnim
jest praca w klimacie świątecznym z koniecznym użyciem papieru kraftowego lub płótna.

Jako inspirację wykonałam coś, co można nazwać bombką, ale może to być również po prostu
stroik. Na bazie styropianowej umieściłam kompozycję. 
Można z powodzeniem umieścić to wszystko w kuli akrylowej dobierając odpowiedni rozmiar.
 Pomyślałam, że u mnie będzie to wisiało na sznurku w stanie surowym :) takim jakim to stworzyłam.
 Więc zamocowałam odpowiednio sznurek w styropianie, aby mi się wszytko ładnie trzymało.
Górkę w centralnej części wykonałam z płótna craftowego.





 Na tym zdjęciu kula sobie wisi na sznurku.
Dodatkowo użyłam:

dodatkowo wykrojniki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza