piątek, 13 października 2017

tutorial na okładkę journala z produktami Prima Marketing

Witajcie. Dzisiaj zrobiłam w ramach inspiracji dla Scrap&Art okładkę mojego nowego journala, który sobie zakupiłam. Uwielbiam zeszyty Cansona, gdyż mają fajny papier w srodku nadający się do mixed media. Obiecałam sobie, że ten journal nie będzie taki mocno 3d, gdyż przy mocno warstwowych kartach mam poważny problem z robieniem kolejnych wpisów.
Całość procesu powstawania możecie obejrzeć na tutorialu poniżej. Wykorzystałam do pracy pasty do efektu kamienia Finnabair, one nadały fajnego efektu 3d. Zanim je przetestowałam, myślałam że będą ciężkie, natomiast po zaschnięciu są lekkie co było dla mnie zaskoczeniem. Wykorzystałam w projekcie równiez folię do złoceń w kolorze strebrnym, którą wtarłam w powierzchnię okładki na żel. Oczywiście bardzo lubię wplatać do tego rodzaju projektów proszki Artisan Powder, które umieszczam w szczelinkach projektu.

Taką samą technikę i kolejność nakładania mediów możecie z powodzeniam zastosować na papierze, drewnie czy blejtramie.




 Woski od Finnabair nadały połysku pracy. Proszki artisan Powder wtarte za pomocą dużego pędzla w szczeliny nadają lekkiego koloru pracy. 



pozdrawiam
Aga
użyłam:
      Znalezione obrazy dla zapytania artisan powder 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza