poniedziałek, 25 września 2017

syrena z akrylami, woskami i brązami płynnymi

Przedstawiam Wam syrenę, blejtram który zrobiłam już jakiś czas temu, ale nie miałam jakoś czasu, aby go dokończyć.
Czarnne gesso, farby akrylowe Renesans, pasty, woski do Finnabair, brązy w płynie. Szczypta miki i gotowe. Najwięcej zabawy jednak było z masą struktur na pracy.
Brązy płynne są w kilku kolorach i jest z nimi nie lada zabawa. Co to oznacza? Że jak dla mnie nie są to łatwe produkty, ale wystarczy się ich nauczyć. Miałam okazję użyć w tej pracy przepięknej miki z Prima Marketing w kolorze copper i stwierdzam, że jest cudowna! Długo nie mogłam jej kupić w polskich sklepach, ale Fifi Rifi sprowadził na zamówienie.







miłego dnia!
Aga


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza