piątek, 22 września 2017

achive it...

Ostatnio popadłam w akwalele i zatęskniłam za moimi journalami. Wspaniałe uczucie, gdy siadasz na chwilkę do czegoś, co jest Twoją miłością. Da Scrap&Art wykonałam wpis, gdzie użyłam medium do spękań na całej powierzchni wpisu. Na początku odrobinę je podsuszyłam nagrzewnicą, a następnie pozostawiłam do całkowitego wyschnięcia. Nie można tego medium przyspieszać w suszeniu, gdyż spękania nie wyjdą jak byśmy chcieli. Lekko polakierowałam powierzchnię, aby nadać jej błysku.
Następnie pędzlem wykonałam kilka maźnięć aby podkolorować tło pod odcień papieru, który użyłam. Wykończyłam delikatnie miejscami wpis miką w kolorze Copper, aby nadać wpisowi błysku :)





   

pozdrawiam Was i zyczę udanego weekendu

Aga

1 komentarz:

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza