czwartek, 5 stycznia 2017

Do what makes your happy - page for Tattered Angels

Mój mega spontaniczny wpis stał się inspiracją dla Tattered Angels. Tak pięknie i z polotem nazwali moją technikę :) więcej nie napiszę, musicie tam zajrzeć sami. Wystarczy kliknąć linka powyżej.
Tak ostatnio dużo się u mnie dzieje, że czasami boję się, że już czasu na bloga mieć nie będę. Jednak trzymają mnie tutaj nie tylko zobowązania DT... ale również pisanie do siebie, a może nie tylko do siebie... Tylko kurcze jakoś nie mogę się uwolnić od tych wpisów... czasami chciałabym stworzyć jakąś kartkę, ale nie mogę. Siadam do kartki i mnie cofa. Hmmmm dziwne prawda?






12 komentarzy:

  1. Piękny wpis!
    A na Twoją kartkę czekam, z niecierpliwością - może potraktujesz to jak wyzwanie na 2017 rok?

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga to jest Twoje miejsce ważne dla wielu ludzi. Ja zawsze czytam Twoje pisanie...

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wpis!
    Opis Tattered Angels uważam za idealne podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby retro, ale nowocześnie :) Dla mnie to też industrialnie, głównie przez druciki i wszelakie inne metalowe elementy. Ale przede wszystkim zawsze pięknie, bardzo od serca i inspirująco- tak widzę Twoje prace. Z wolnym czasem bywa różnie, ale życzę Ci, aby było go wystarczająco na wszystkie Twoje kreatywne działania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne za wizyty i komentarze. Za każdym razem obiecuję sobie, że będę biegać po blogach i oglądać, dziękować i komentować... Niestety nie ogarniam wszystkich czasowo :(Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Oh my Aga! You outdid yourself! This is just fabulous. I adore how you use elements instead of flowers to fill in spaces...a true artist.

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you my friends .... I am very happy that you are here.....
    Dziękuję Wam za obecność. Nawet nie wiecie, jak ja się cieszę, że zaglądacie do mnie. To mnie nakręca do działania.... Bardzo chciałabym Wam wszystkim podziękować!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza