niedziela, 19 czerwca 2016

Nowość w TricksArt

Dzisiaj bardzo się cieszę, że mogę w końcu pokazać Wam coś, co TricksArt  na moją prośbę
wykonał specjalnie na potrzeby mojej inspiracji :)
Była burza mózgów, dużo różnych koncepcji i rysunków, ale w rezultacie udało
się stworzyć coś naprawdę fajnego.
Cieszę się, że teraz takie oto ramy zagoszczą w moim domu.
Czegoś takiego szukałam.....
Dziękuję Jowita za wysłuchanie oraz przyjmowanie z dystansem szalonych pomysłów.
Jestem zadowolona, że mimo naszego wiecznego braku wolnego czasu udało się 
razem coś stworzyć.
Jestem z nas dumna!
Mam cichą nadzieję, że Wam się spodoba mój pomysł i postanowicie sami 
wykonać coś takiego. Sposobów na nie jest wiele...
Uwierzcie mi na słowo, zdjęcia rodzinne jak i kompozycje scrapowe wyglądają w nich
obłędnie :) co Wam już niebawem pokażę, bo szykuję kolejne, całkiem inne odsłony ram.
Ciekawostka jeszcze na koniec taka, że będziecie mogli niebawem już to zakupić w sklepie. Mało tego, na zamówienie mogą być one wykonane ze sklejki! Cudownie!

I'm really glad I can finally show you something that TricksArt made special for my inspiration :)
There was a lot of different ideas and drawings, but in result, we made something awesome.
I'm glad that these frames are in my house now.
That's what I was looking for...
Thank you, Jowita, for listening to me and accepting my crazy ideas with distance. I'm happy that even with our lack of time we did something like that.
I'm proud of us!
I really wish that you'll like my idea and you'll do this yourself. There's a lot of ways to do that.
Trust me, family photos and scrap compositions look fantastic :) I'll show it to you soon, because I'm preparing next, unique generation of frames. Also, you'll get to buy it soon in shop! What's more, ramki can be made on plywood on request~! Wonderful!












2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Super ze wpadla Ci w oko ;) polecam, mi szczegolnie dobrze sie na niej przcowalo


      Usuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza