środa, 9 grudnia 2015

Trochę glamour.......z papierami Piątek 13

Album na 18 urodziny? Niech będzie troszkę w stylu glamour....
Pierwszy tego typu album. Robił się szybko i przyjemnie. Nowe papiery
 Piątek Trzynastego - Serendipity
współpracowały bardzo dobrze. Są świetnej jakości, mają pięknie mieniące się wzory.
Idealnie wpasowały się w mój zamysł.
Dodatkowo, wykrojniki pomogły mi uzyskać taki efekt, o jakim myślałam.
Pokochałam miłością bezgraniczną wykrojniki La-La Land Crafts, a szczególnie serwetka przypadła
mi do gustu. Wypełniłam album również nowymi wykrojnikami Cheery Lynn - zakładkami.
Są idealne do dopięcia pracy na ostatni guzik. Dają fajny efekt i są wspaniałym
urozmaiceniem pracy.
Nie ukrywam, iż moją drugą miłością są nowe wykrojniki dostępne w sklepie Artimeno
 CREAlies, które również
wspomogły szeregi w powstawaniu albumu.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza