środa, 9 grudnia 2015

Kajecik z afirmacjami

Trafił mi się fantastyczny projekt do wykonania...... Mianowicie, kajecik z afirmacjami 
dla kobiety! Coś wspaniałego!
Nie mogłam zrobić inaczej, jak w stylu lekkiego vintage mieszanego z retro.
Koronki musiały iść w ruch, nie było szans, aby pozwolić im leżeć :)
Okładka okładką, ale zwartość......... robi wrażenie.....

Dziś mam bardzo pracowity dzień... jak nie mam weny, to oczywisty jest fakt,
że niczego się nie tykam. Jednak jak wena nadchodzi... dzieje się.
Dziś się działo....... po całości.
Wena jak wena, ale jak są chęci - to jest jeszcze radośniej :)
Nie wspomnę już o nieładzie, jaki panuje na moim biurku ( delikatnie mówiąc nieładzie,
sama śmieję się pod nosem :)).
Już tak mam, że jak pracuję - bałaganię na całego :)
Tak więc po zakończeniu schodzę na ziemię, uciekając do przyziemnych spraw.





 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza