czwartek, 15 czerwca 2017

Płótno z prostym tutorialem / projekt dla Lindy's Stamp Gang

Uwielbiam robić płótna. Jeszcze bardziej lubię je tworzyć, jak praca z materiałami jest prosta, szybka i efekt dla mnie jest zadowalający. Dzisiaj mam takie właśnie płótno dla Lindy's Stamp Gang. Wykorzystałam do tekstur i wypukłości odlewy z foremek Prima Marketing. Całość ozdobiłam mgiełkami o różnej kolorystyce. Wszystkie, które zostały użyte do mojej pracy są z połyskiem, dzięki czemu praca ma ładną poświatę. 
Oczywiście inaczej wycięłam zdjęcia, jak to mam w zwyczaju... do czego Was gorąco zachęcam. Jest to proste urozmaicenie kartki, albumu, blejtramu czy innej pracy w której używacie zdjęcia.



Aby wydobyć to co najcenniejsze ze struktur, użyłam pastę pozłotniczą z firmy Renesans, Ma ona różne odcienie złota, więc z pewnością, znajdziecie kolor dla siebie. 




Zachęcam do obserwowania mojego kanału :) czasami, jak czas pozwoli robię jakiś tutorial.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza