wtorek, 28 lutego 2017

"LOVERS" a story of some who fell in love

"KOCHANKOWIE"
Stworzyłam dla Tattered Angels stronę, która opowiada pewną historię. Piękna, wierna, szczera, bezgraniczna miłość...
Rozdzieleni kochankowie tak daleko od siebie. Każdy dzień jest dla nich udręką... Przyzwyczajeni do swojej obecności na codzień usychają z tęsknoty, piszą listy, starają się odszukać. Czas rozłąki sprawia, że serca bolą jeszcze bardziej. W tym przypadku nie sprawdza się powszechne powiedzenie, że czas leczy rany. Smutek w oczach jest swoistą karą dla otoczenia, gdyż ciężko jest żyć z takim cierpieniem innych ludzi. Jednak mam wrażenie, że żyją nadzieją, nadzieją na siebie... nadzieją, że kiedyś się odszukają.
Mój wpis poleciał do kogoś :) Mam nadzieję, że znajdzie swoje miejsce w szufladzie. Pozdrawiam przyszłego właściciela wpisu :)
Więcej możecie przeczytać na blogu Canvas Corp Brands.

‘ I wanted to make a vintage style journal with a delicate industrial feel. It’s a story of two lovers who lost each other but whose aim is to find each other and their happiness again. The fate wasn’t merciful but the time will unite them again. I made a mixed media background with various shades of navy and purple. I finished by adding some stamps to the background. I used wire, screws and metal badges as embellishments – they add the industrial feel to the project and are my signature element. Adding calligraphy enriched the mood of the project.’ 




 Zachęcam Was do dołączenia na FB do grupy Canvas Corp Brands Collective, gdzie mam zaszczyt inspirować swoimi pracami. Dodatkowo możecie przyłączyć się do zabawy i rywalizacji z całym światem, zainspirować się moją pracą i wygrać coś wyjątkowego...







6 komentarzy:

  1. Cudny wpis! I te kolory - zapomniałam już, że mgiełki TA są takie wdzięczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wdzięczne :) ale tez nieprzewidywalne ;) z uwagi na kolory ale to pewnie wiesz

      Usuń
  2. cudo! i te kolory! Kocham Twoje journale, ale to już wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stunning!! Thanks for the tutorial 💕💕

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza