poniedziałek, 18 grudnia 2017

MY NEW PAGE :)

Kochani, nadszedł czas kiedy żegnam się z bloggerem :) ale mam nadzieję, ze nie z wami. Zapraszam na swojego nowego bloga i nie tylko. Liczę na to, że spodoba się Wam nowoczesna odsłona mojej nowej strony. Znajdziecie tam bloga, ale również sklep, który będzie uzupełniany na bieżąco w nowe produkty :) 

Trzymajcie za mnie kciuki, bo teraz to będzie mało czasu, ale za to będzie się bardzo dużo działo. Zmiany, jak sami zapewne wiecie, są w życiu potrzebne. Mimo to, że czasami się ich bardzo boimy-należy podjąć rękawicę aby iść do przodu. 
Ostatnie miesiące były dla mnie bardzo pouczającą lekcją. Dowiedziałam się, że potrafię dużo więcej niż myślałam... potknęłam się, wstałam i biegnę... Wszystko co robię, robię dla siebie :) 

Pozdrawiam was serdecznie i życzę wszystkiego dobrego na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia. Obyście spędzili je w gronie osób kochanych, najbliższych, cudownych! Niech ten czas przyniesie Wam spokój, wypoczynek, czas na refleksję, a Nowy Rok obdarzy z przytupem samymi dobrymi nowinami!

Pzdrawiam!

Aga

http://agabaraniak.com/en/




9 komentarzy:

  1. Życzę samych sukcesów i wiernie kibicuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I själva verket, med fake Rolex att veta om det oundvikliga med helium som går in i en klocka, skruvar de flesta mättnadsdykare helt enkelt av sina kronor rolex replica när de ursprungligen sätts under press (en timmars lång process som kallas ”blåsa ner”) för att säkerställa att de senare kan använda sina kronor och ändra tid eller rolex kopia datum, en övning som skulle vara omöjlig om klockan inte utjämnades. Att tänka på hur ofta dykningsfartyg passerar över tids- och replika klockor datumlinjer och att kunna ställa klockan i sat är avgörande. Detta betyder också att klockor som är utformade för att inte behöva fake hublot en heliumutlösningsventil, tack vare sin heliumtäta konstruktion, som Seikos mättnadsklare dykare, bara är användbara om de inte behöver ställas in, vilket, som jag just har noterat, är fake seiko något som händer hela tiden.

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for blogging to share this great blog for me to find out.
    កាស៊ីណូ

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza