niedziela, 18 czerwca 2017

Kocham farby akrylowe :)


Jako inspirację dla Retro Kraft Shop wyoknałam szkatulkę, ozdobiona farbami akrylowymi. Użyłam do nadania tekstur dużych tekturek cyfr, trybików oraz metalowych elementów. Przecierki z tych farb to bardzo prosty i szybki sposób na wykonanie takiego projektu. Farby ładnie się prowadzą, świetnie kryją. Musicie tylko uważać, bo bardzo szybko schną, co dla mnie jest niewątpliwie zaletą, natomiast może sprawiać kłopoty. Należy pamiętać przy tych farbach o pielęgnacji naszych pędzli. Użyłam farb Alchemy Sparks, które nadają piękny odblask pracy, oraz Alchemy Metallique.

Całość wykończyłam woskami.

Today I want to present a jewelry box decorated by acrylic paints. I used big pieces of cardboard, digits, cogs and metal elements to msle textures. Wiping the paints is an easy and fast way to make such a project. They are easy to operate and   they cover perfectly. You must only remember that they dry very fast which is definitely an advantage for me.





użyłam/I used:

Farba akrylowa - Art Alchemy Metallique Farba Akrylowa - Art Alchemy Sparks  Trybiki i zębatki - SnipArt
  Wosk - Art Alchemy Antique Brilliance - Finnabair   Wosk - Art Alchemy Opal Magic - Finnabair - Prima        Inka Gold 62,5g - Stare Złoto (918)
Duże cyfry - SnipArt Nóżki metalowe 2 Baby Dolls - Melissa Frances Glossy Accents 59ml Metalowy trybik - 3,1 cm - wzór 2 Serwetka podłużna metalowa - brąz 4
pozdrawiam serdecznie i życzę udanej niedzieli
Aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza