niedziela, 4 września 2016

Urodziłam się aniołem


Dziś mam mój taki pierwszy pierwszy video tutorial, który powstał dla Retro Kraft Shop. Ufff... 

Wykorzystałam do pracy podkładkę po stemplach Finnabair.
Jako farbek użyłam mediów DecoArt, tuszy oraz mgiełek Distress.
Kolejny raz medium do spękań i pędzelek na wodę okazały się zbawienne.
Sądzę, że każdy powinien mieć je w swojej szufladzie.
Dodatkowym hitem jest utwardzacz do tkanin w sprayu. Utwardziłam nim genialnie koronkę. Jest po wyschnięciu  medium fajna i sztywna. Koronka jest raczej syntetyczna niż naturalna, więc usztywniacz nadaje się nie tylko do bawełnianych materiałów.
W pracy wykorzystałam również ulotkę sklepu Retro Kraft Shop. Już dawno chciałam coś z nią zrobić. Dzisiaj się udało. Więc jeśli dostaniecie ją w paczce, lub zostaniecie jej szczęśliwym posiadaczem gdzieś na zlocie lub warsztatach-zachęcam do eksperymentowania z nią.
Jest szalenie mocno przemyślana, więc na pewno wywoła u Was, tak jak i u mnie emocje i pomysły w głowie.

Mam nadzieję, że tutorial przypadnie Wam do gustu i wyrazicie swoją opinię.


Specjalne podziękowania dla dobrego duszka, który pomógł :)



Hey, today is my first video tutorial on Retro Kraft Shop Blog. A load off my mind! 

I used a cardboard I took from my Finnabair stamps. I also used Decoart media as paints and Distress inks and mists. It Turned out again that cracking medium and water paintbrush ale irreplacable. I think everone should have them in the drawer.

The next hit is fabric hardener in spray which I used to stiffen the lace - the result was incredible!

The lace is hard and looks great. What is more, the lace is rather syntetic not natural so it means that the hardener is good not only for cotton. 
I hope you will like my tutorial and leave your opinion.










pozdrawiam
Aga


Użyłam / I used:

Utwardzacz - Aleene's Stiffen Quik Stemple gumowe - An angel to love - Carabelle Stemple gumowe - The heart has its reasons - Carabelle 


Tusz Distress - Picket FenceZestaw pędzli na wodę (3 szt) Mini Glossy Accents 18ml

      Distress Mini Ink - Frayed Burlap    Crackle Accents 59ml   Media Fluid Acrylics - Titanium White - DecoArt Media Fluid Acrylics - Raw Umber - DecoArt  Clear Crackle Glaze - DecoArt  Stempel gumowy - Trame de cercles - Carabelle   Music To My Ears - Stempel akrylowy Prima Szablon 6x6 - Labyrinth - Crafter's Workshop Texture Sand Paste - DecoArt Seedless Preserves Distress Spray Stain Tusz Archival - Jet Black Media Fluid Acrylics - Burnt Umber - DecoArt

2 komentarze:

  1. Dziekuje bardzo za miłe słowo i za wizytę u siebie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. niezwykła jest w niej tyle "magi" z twojego świata - to lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza