poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Wpis z 7dotsstudio

Przy porządkach, które ostatnio robiłam w moim bałaganie znalazłam dużo papierów 7dotsstudio.
Przeglądając papiery i stemple postanowiłam wykonać wieczorny wpis do art journala z wykorzystaniem właśnie tych produktów. Dawno nie robiłam sobie pracy na luzie :)
Wykorzystałam również do tego tylko i wyłącznie akwareli firmy Renesans, które są fantastyczne.
Jestem nimi zauroczona.








pozdrawiam serdecznie :)

Aga

July challenge – Favourite Quote



ArtGrupaATC

13 komentarzy:

  1. Adore your stunning piece in every single way. Very impressive, Aga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, amazing !!! Love this ! thank you for joining us in 7 dots challenge

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny wpis! Dziękuję za udział w wyzwaniu 7 Dots Studio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Breathtalking!!!!!! Gorgeous!!!!!!! Thanks for playing with us at 7dots studio challenge

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, this is amazing, i love the raw distress look, and how you made it cohevsive between the two pages.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga, this is amazing, i love the raw distress look, and how you made it cohevsive between the two pages.

    OdpowiedzUsuń
  7. This is more than divine!!! Adore every single detail of it!! TFS with us in 7dots...good luck!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. This is more than divine!!! Adore every single detail of it!! TFS with us in 7dots...good luck!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm in love again you have a beautiful style wow wow wow thanks for playing at 7Dots Studio Challenge

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutely fantastic! Great textures and feel of the days passed! Loving this! Thank you so much for playing with us at 7 Dots Studio!

    OdpowiedzUsuń
  11. This is fantastic! Thank you for joining the 7 Dots Studio Challenge this month!

    OdpowiedzUsuń
  12. Strony zatrzymujące dech w piersiach! Uwielbiam!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu 7 Dots Studio! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za wizytę i pozostawienie komentarza